Ak si chcete pozriet dalšie moje stránky ta kliknite SEM

2 čast návodu tomb raider

3. června 2009 v 9:14 | Misaki |  Tomb Raider
Ice Palace
Strela do zvona otvorí dvere. Po kocke vedľa klietky vyjde na prvé poschodie a vpravo vezme lekárničku. Zíde dole a skočí na dvojitú odrazovú kocku a skočí vpred, vyskočí na druhé poschodie. Vo výklenku vezme uzi a stlačí páku. Spusti sa o poschodie dole a preskočí do otvoru v mreži prejde do miestnosti a stlačí páku, vysunie sa balkón. Vráti sa dole a príde do miestnosti s balkónom, na ktorý sa odrazí z odrazovej kocky. Vyskočí a streli do zvonu. Dole sa zdvihne prvá mreža. Zíde dole a v hlavnej miestnosti sa z odrazovej kocky odrazí oproti ďalšiemu zvonu a streli, zdvihne sa druha mreža. Prejde pod mrežami a odrazí sa na bočné plošiny. Prejde na rovnú plošinu a vylezie na ďalšiu nad ktorou je zvon, odrazí sa, streli don. Dole a z odrazovej plošiny skočí na najvyššiu rovnú plošinu. Po rebríku hore, z balkóniku preskočí ku kocke so svetlicami. Vylezie do jaskyne a skočí na ľavú stranu po lekárničku, preskočí na druhu stranu do tmavého výklenku po sivého draka. Pôjde ďalej do jaskyne, vezme masku ležiacu na kocke. Vráti sa k tmavému výklenku, ale vyjde dverami vľavo do horných podlaží predchádzajúceho levelu. Vojde do miestnosti s nádobami na oheň. Nájde si miesto kde sa spusti v podlahe dole. V rohu vezme 2x náboje. Vo výklenku na balkóne vezme lekárničku a osadí masku. Vyjde na drevený most. Za sebou ma vľavo svetlice. Prejde most, vojde do jaskyne so zamrznutým jazierkom. Na stane stlačí páku, vojde cez roztopený ľad do vody. Vezme Zlatý kladivo, vyjde z vody do jaskyne. Vľavo vojde do jaskyne s ľadovou stenou, vezme 4x granáty, vráti sa vyjde dverami. Prejde miestnosť s valiacimi guľami k priepasti. Preskáče /prerúčkuje/ na druhu stranu. Preskočí ďalšiu priepasť a šplhá po stene hore. Na druhej strane sa spusti dole a buchne zlatým kladivom do gongu. Vezme "Talion" v miestnosti pod gongom... /animácia/
Temple of Xian
Lara dôjde k podstavcu v chráme, prepadne sa a kĺže. Keď začne kĺzať po vode treba vyskočiť a zvrtne sa naopak a zachytí na kraji vodopádu prerúčkuje po zlatého draka, skočí do vody. Prepláva cez dvojitý útes k chrámu. Vľavo z odrazovej kocky skočí na chrám a spusti páku. Prepláva späť do jazera, vyjde na drevenú plošinu a po rebrík. Spusti sa po rebríku do výklenku a prerúčkuje vľavo do ďalšieho. Spusti sa dole a prerúčkuje do výklenku po sivého draka a späť. Preskočí na rebrík na stĺpe, vylezie do miestnosti so stenou s rebríkov. Vylezie, pri medzere prerúčkuje na pravú stranu, odrazí sa tam a späť. Prebehne na tretiu padajúcu dosku a nechá sa prepadnúť na plošinku pod, vezme náboje, preskočí do šikmej chodby, na konci 2x skočí a zachytí sa. Vezme granáty dole a stlačí páku hore. Skočí do jazera a vráti sa k chrámu. Vojde do sály s vojakmi. Vstúpi do pravých zadných dvier. Vylezie k jaskyni. Preskočí na šikminu oproti. Kĺže sa a preskáče po troch ďalších na štvrtej sa zachytí. Preskočí ku východu hore v stene. Tam sa prepadne na šikminu. Sklzne do miestnosti s "mrkvolkami". Beží hneď k spínaču oproti, stlačí a beží späť do otvorených dverí za sebou. Prejde miestnosť s valiacimi guľami, vylezie po rebríku. V tmavej miestnosti v pravom rohu prepne páku a vylezie do otvorených dverí. Skočí na rebrík a spúšťa sa dole pomedzi nože /svetlicu/. Prebehne cez rotujúce valce do sály s vojakmi. Prepne spínač vľavo a preskáče do otvorených vráť. Prebehne pomedzi hojdajúce vrecia. Na konci stlačí pravý vypínač, skočí nabok k ľavému vypínaču a prebehne cez zdvihnutú plošinu a otvorene dvere. Sklzne dole a na konci mostu preskočí pod hlavu draka. Vezme masku, preskáče po pravej strane hore, vezme náboje, vzadu prepne páku. Zoskáče k nízkym plošinám, z poslednej sa odrazí do stredu a preskáče späť pod hlavu draka. Pokračuje po vyšších plošinách k odrazovej kocke. Preskočí na veľkú šikmú stenu s plošinkami, vyhne sa guliam. Preskáče na druhy bok šikmej steny a z druhého odrazového mostíka, hore na drevenú plošinu po zeleného draka. Späť na plošiny až hore do červenej izby, zatisne bedňu stlačí spínač. Zoskočí do otvorenej diery a prebehne do miestnosti s vojakmi. Osadí masku a vojde do dverí. prebehne cez chodbu s kotúľajúcim sa valcom do šikmej chodby. Sklzne do miestnosti s mrkvolkami, rýchlo prepne tri páky a ak je strop ešte dosť vysoko zoberie aj lekárničku a vybehne. Vyskáče cez dve plošinky a skočí do vody, prepne páku vypláva nad miesto kade prišla a vezme lekárničku a granáty. Vpláva do veľkého tunelu s dverami na konci, najprv stlačí páku v pravom výklenku zvrtne sa, prepláva cez dvere, stlačí ďalšiu páku, zvrtne sa, vypláva na hlavnú chodbu a stlačí páku pri dverách, prúd ju vynesie späť k miestu kde skočila do vody. Prepláva otvorenými dverami. stlačí páku, vráti sa späť. Znova stlačí páku aby sa miestnosť zaplnila vodou a vypláva hore k otvoreným dverám. Vezme náboje z plošinky v strede vody aj z vody. Rýchlo prebehne popri stene s pichliačmi k páke stlačí a na konci miestnosti skočí do otvoru s vodou. Prúd v chodbe ju zanesie až ku kľúču, Lara vypláva z chodby vľavo cez dvoj útes k drevenej plošinke a vloží zlatý kľúč. Prepláva cez otvorene vráta, v jaskyni vpravo prepláva ľavými mrežami a na druhom stĺpe stlačí páku, vezme lekárničku a vypláva druhou mrežou a vrátami otvorenými v stope z vody. Vojde do pavúčej jaskyne. V jaskyni so zámotkom na strane oproti vyskáče po plošinách a preskočí cez stĺpy v strede a vyjde späť k vode. Skočí na plošinu a vezme strieborný kľúč. Späť do jaskyne s chrámom, vpravo od vody použije kľúč. Vyskáče po plošinkách, vzadu vezme náboje, pokračuje mostík. V červenej miestnosti vyskáče po plošinkách ku gúľajúcemu valcu. Okolo ďalšieho valca. /zoberie náboje a lekárničku/ prebehne rýchlo cez most stlačí spínač, vráti sa okolo dvoch valcov nad červenú miestnosť. Po odrazových plošinách sa dostane do prudkého svahu. Hore prejde otvorenými dverami do miestnosti s dvoma vysokými drakmi. Preskočí na hnedú podlahu pred stenou s ihlami a vyjde na plošinku s rebríkom. Hore vylezie pred stenu s ihlami a preskočí na rebrík. Hore prejde dozadu k páke a vyjde otvorenými dverami k hlave drak. Preskáče po plošinách pre kľúč od hlavnej sály, sklzne po tele hada dole :-). Skočí na červenú podlahu a na malý výklenok so zámkou. Vsadí kľúč a preskáče na plošinku na stĺpe a na rebrík. Hore z plošinky skočí na ďalší rebrík a vylezie hore. Preskáče okolo druhého hada po plošinkách na jeho krk a po rebríku lezie hore až k sekáču. Odrazí sa na plošinu a skočí na ďalší rebrík na jeho vrchu pod sekáčom sa odrazí, zvrtne a zachytí sa na ďalšom rebríku. Hore prerúčkuje doprava na plošinku...
Floating Islands
Lara skočí na ľavú stranu trojuholníkovej šikminy preskočí na ďalšiu a na zamrežovanej plošine sa zachytí. Prepne páku a chodbou prejde na ku šikmine. Sklzne sa a preskočí na ďalšiu k budove. Vľavo od vojakov vylezie na plošinu a na streche vezme zeleného draka. Vlezie zospodu do budovy. Vezme náboje lekárničku a mystickú plaketu. Napravo od vojakov sa zachytí na kraji ostrovčeka a spusti dole do výklenku. Prepne páku a preskočí na otvorenú mrežu a po ostrovčekoch až hore. Vráti sa ponad klietkovú časť na začiatok. Na začiatku zíde zo zeleného chodníka na kamennú plochu zlezie o plošinu nižšie z nej preskočí priečne na plošinku pred ostrovčekom s plaketou. Tu vezme a skočí na ďalší ostrovček a z ostrova s budovou známou cestou po ostrovčekoch hore a tam preskočí k bráne kde osadí plakety. Vojde na nádvorie, vpravo za stromom skočí do chodby po sivého draka a vráti sa späť. Ide na ľavú stranu, vyskočí na zelenú plochu a preskočí guľu. Sklzne, skočí na druhu stranu a preskočí na ostrov s lanom. Zvezie sa a nad mostom sa pusti. V miestnosti stlačí páku a spusti sa po lane na rebríkovú stenu. Vylezie hore spusti sa na stenu, prerúčkuje. Z miestnosti zíde na sivú plošinu po lekárničku. Späť, vylezie na zelenú kocku a von na strechu. Vráti sa na nádvorie a späť na ostrov s lanom. Spusti sa až na koniec lana. Preskočí do veľkej miestnosti, nad ktorou sa viezla, posunie bedňu pod plošinu, vylezie a na plošine prepne páku. zíde dole a z pravej strany zlezie do jamy v strede. Dole prepne páku, vráti sa hore. Vylezie cez bedňu hore na plošinu s pákou na rímsu nad lávou. Skočí do otvoru v láve do vody. /Musí skočiť zároveň so stlačeným tlačidlom pre chôdzu, aby trochu "plachtila a doletela." Vo vode zoberie náboje a vyjde k vypínaču. Vráti sa do miesta kde dopadla do vody a vľavo vidí pri dne otvor kade prepláva ďalej. Vynorí sa vylezie na výklenok za sebou a stlačí páku. Prejde cez nehybné nože späť do sály a skočí do chodby nad lanom. Preskočí pichliače, zachytí sa v pukline prerúčkuje. Stlačí páku, skočí späť a vojde do dverí. Sklzne do jamy v strede stlačí páku a zničí ninjov vo štvorci klietky aby sa neprebrali veľký strážcovia, tých potom preberie krokom mimo štvorca a vylezie na múr oproti spínaču, stačia pištoľky. Stlačí obe páky po stranách. Vyjde hore otvorenými dverami po veľkých schodoch, pred vrátami stlačí páku. Vojde do ďalších dverí. Vyšplhá na rebríku /k miestu kde medzi rebrami nie sú kovové ozdoby, ruky musí mať na vrchnej tyči prázdnej časti/ odrazí sa, zvrtne, zachytí. Šplhá hore k dvom farebným kockám v stene /musí mať ruky zároveň vrchu farebných kociek a byt na ich ploche/ odrazí sa, zvrtne, zachytí. Pritisne sa čo najbližšie k stene po ľavej ruke, vyšplhá hore na šikminu, odrazí sa, skáče tam a spať pričom smeruje vľavo a dostane sa na plošinu. Pritiahne a pritlačí si bedňu pod lano a spusti sa...
Dragon's Lair
Lara vojde do miestnosti, stlačí páku oproti, potom páku na boku vchodu, ktorým vošla, vojde do miestnosti so stĺpmi, jeden ninja nechá mystickú plaketu. Tou sa otvoria dvere do veľkého sálu. Sú v ňom otvory do bazénu pod podlahou, tam sú náboje a lekárničky. Na draka najlepšie použiť granátomet /zo 10 striel/. Keď drak padne treba mu pribehnúť k bruchu kde je zapichnutá dýka Xian. Stlačiť akčné tlačítko a utekať von než sa všetko zrúti...
Home
Vyzerá to že je všetkému koniec, Lara je v pohodli domova, keď sa spusti alarm. Zlí chlapci sa ešte raz pokúsia, vziať Lare Xian. Lara ma u seba kľuč od zbrojnice. Zámok je hneď vedľa postele. Vezme najprv broky a brokovnicu z ľavého rohu aby sa mohla brániť. Potom si doplní zásoby a vyčistí dom /stačí isť k hlavnému vchodu/ a vonku zlikviduje ostatných vrátané bossa. Koniec....

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články

Reklama
Hlasujte za ankety...a zapojte sa do sútaží................dakujem...!!!!!!!!!!